Wygląda dobrze

Dwudniowa wycieczka klasy IIIB

Karpacz – Krzeszów - Rudawy Janowickie

03-04.10.2016r

(szerokość: 375 / wysokość: 248)„Hej górale" - od tych słów powitania z dobrze nam znanym przewodnikiem sudeckim, panem Janem i opiekunami rozpoczęliśmy naszą kolejną, tym razem dwudniową górską wyprawę w Karkonosze, do Krzeszowa i w Rudawy Janowickie.

Autokarem dotarliśmy do Karpacza, skąd spod Świątyni Wang przekroczyliśmy granicę Karkonoskiego Parku Narodowego i udaliśmy się w pieszą wędrówkę do najpiękniejszego schroniska sudeckiego-Samotni, malowniczo położonego nad Małym Stawem a następnie do  położonego nieco wyżej schroniska-Strzecha Akademicka. Posileni ciepłą strawą i herbatą w schronisku zeszliśmy do Karpacza na zasłużony odpoczynek i nocleg.

W hotelu ku naszemu zaskoczeniu czekały na nas dodatkowe atrakcje. M.in. warsztaty wiedzy o sztuce magicznej i cyrkowej. Próbując różnych sztuczek i eksperymentów przekonaliśmy się , że bycie mistrzem magii, to wcale nie taka prosta sprawa. Dla nas o wiele mniej skomplikowana była kolejna propozycja, czyli wspólna zabawa przy muzyce w rytmie +disco. Na moment zapomnieliśmy nawet, że wędrowaliśmy nie tak dawno po górach.

Wyspani, po śniadaniu ruszyliśmy z Karpacza do Krzeszowa. W Krzeszowie zwiedziliśmy piękny barokowy kościół pocysterski i mauzoleum, a potem udaliśmy się do małej miejscowości Chełmsko Śląskie, gdzie w jednej z izb unikatowego Domu Tkaczy odbyliśmy ciekawą lekcję przetwórstwa lnu. Po smacznym obiedzie w Kamiennej Górze udaliśmy się w Góry Sokole położone w Rudawskim Parku Krajobrazowym. Idąc szlakiem dotarliśmy do schroniska Szwajcarka u podnóża Krzyżnej Góry a następnie zdobyliśmy szczyt Sokolik.

Kolejne, nowe szlaki zostały przetarte, a my szczęśliwi i pełni wrażeń wróciliśmy do domu.

wychowawca

Dorota Chopkowicz

(szerokość: 750 / wysokość: 496)
  (szerokość: 375 / wysokość: 248) (szerokość: 375 / wysokość: 248)
  WIĘCEJ ZDJĘĆ W GALERII     E.R

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie